Puding Roti dan Sos Kastard

Puding Roti Sedap

Weekend lepas Ummi masakkan puding roti untuk di bawa ke rumah mak ayah untuk berbuka bersama adik beradik dan keluarga. Alhamdulillah semua suka lagi-lagi budak2 sbb ummi ada letakkan choc chips. Jadinya menjadi tarikan diorg nak makan..Ummi sharekan resipi puding roti ni. Bahan2: Roti - Ummi gunakan butterscotch roti. Potong empat dan potong dua 2 …

Advertisements

Telur Dadar Gulung aka Korean Egg Rolls

Resepi kali ni amat mudah dan senang.. Nama pun telur dadar. Campak je bahan2 lain yang kita suka. Ummi peminat citer Korea dan Running Man tu yang kadang2 terpengaruh dengan citarasa mereka bab makanan. Kalau tengok diorg makan telur dadar goreng je pun dah boleh terliur walhal kalau kat sini x pandang mana pun sngat …